Zumba som träning??





Jag har funderat på att börja träna Zumba men är inte säker på om det passar mig..
Jag har hört att det är väldigt kul och det har blivit otroligt populärt och nu kan man dansa Zumba på många träningshallar men jag vågar nog inte göra det ännu och jag vill inte köpa Zumba CD:n för 599 så jag började surfa runt på nätet lite och underbara kära internet här finns ju allt!!

På youtube kunde jag inte hitta några bra videor men jag hittade en annan sida där de hade lagt upp några klipp från youtube bla..klippen är inte så långa men man kan köra flera olika efter varandra eller bara testa de på 5min och se hur det känns...

Jag har inte prövat än men ska göra det alldeles strax tänkte först dela med mig av länken såklart

-------->http://zumbaconjuan.com/zumba%20videos.html

Har ni prövat Zumba? Vad tycker ni om Zumba?

Hoppas det är roligt..jag ska testa NU!!





Kommentarer
Postat av: simone

det är rätt kul tycker jag, menbara som kompliment till träning, inte ha det som bara träning :P

2010-10-28 @ 14:06:24
URL: http://fattybom.se
Postat av: Anonym

2010-10-29 @ 22:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0