Välkomna till min BLOGG





Det här är min blogg och här kommer jag lägga upp dagbok och foton med mera

Mycket Nöje!!


Det här är jag <3




Senare på kvällen den 20 Oktober...

Jag gick en sväng hem till min morfar och satt där och drack te och tittade på persiska såpoperor med morfar, mamma och pappa..sedan skrev jag en hel del på ett teater manus som ingår i ett av mina stora teaterprojekt som beräknas vara färdig om ca:1 år.
Det är ett solo-projekt där manus, regi, scenografi, ljud/ljus, kostym, rekvesita, jaa hela produktionen även skådespeleriet utförs utav mig själv helt SOLO, men nu funderar jag på att möjligen ha med 1 annan skådespelerska men denne är för tillfället under hemlig identitet hehe

Sedan åkte jag tunnelbana och pendeltåg med mamma och pappa och OJ vilka spännane diskussioner som uppstod!
Vi diskuterade bla BURKOR och NAKENHET och jag har börjat att skriva ner olika citat från mamma och pappa eftersom de är fulla av rolia kommentarer och visdomsord. Sen blev diskussionen lite för hetsig så jag valde att spela in hela diskussionen på mobilen, väldigt underhållande må ni tro!

Nu ska jag dricka te och äta mööörk chocklad (90%kakao) och planera inför morgondagen!

kl: 23:25





Idag den 20 oktober 2010
Idag vaknade jag tidigt för jag var tvungen att ringa vårdcentralen och få en läkartid till imorgon.
Jag har en tendens av att svimma vid lite olika tillfällen och nu vill jag att det utreds ordentligt! Dessutom behöver jag få träffa en dietist som kan hjälpa mig att planera min ätning. har på sista tiden fått ätstörningar och äter väldigt sällan och det kan ju vara en orsak till att svimningarna har ökat, så det måste jag ta itu med på en gång. 

Jag har även varit på en begravning och det var väldigt sorgligt. jag känner med familjen till den bortgågna, må han vila i frid!

Nu sitter jag på KTH/SU i Kista och ska plugga lite på min nya kvällskurs som heter:
Strindberg på scen, förr och nu 
Väldigt intressant kurs där man studerar August Stindberg som dramatiker, regissör och skådespelare. 
Om 14 dagar ska vi göra ett studiebesök på hans Intima Teater i stockholm
rekomenderar denna kurs till alla teater intresserade!

Senare ikväll ska jag fortsätta skriva lite på några kortfilms-manus som jag håller på med för tillfället.
Kortfilmerna beräknas vara klara innan årsskiftet och jag kommer lägga upp dem här och på facebook.

Men nu måste jag plugga lite, här ätit en rejäl lunch på persiska restaurangen Zartosht i Helenelund, även den mycket varmt rekomenderad!

Kl: 15:00










Betousi;Betousi;Betousi;Betousi;Betousi;Betousi;Betousi;Betousi;Betousi;Betousi;Betousi;Betousi;


Så här såg jag ut när jag var liten

Så här såg jag ut när jag var liten





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0