Trött morgon




Det var meningen att jag skulle vakna och gå ut på morgonpromenad imorse kl 7 men jag sov till kl 9. Det var inte så bra gjort av mig, men det var faktiskt inte mitt eget fel. Anledningen att jag vaknade kl 9 var för att jag somnade kl 2 inatt jag hade så mycket energi så jag kunde inte sova. Och 5 timmar sömn är alldeles för lite för mig så därför gick det inte alls att vakna imorse kl 7.

Dessutom hade jag en massa hemska mardrömmar i natt och jag vaknade flera gånger utav att jag grät eller skrev eller skällde ut "någon" i sömnen...det var inte kul alls

Men nu är jag vaken och det är inte dags att lata sig,
jag måste laga mat och sen sätta mig och plugga...jag har inte tid att gå ut och promenera just nu men jag ska försöka klämma in 30 min lite senare...


Nu tänkte jag göra 4min pre-breakfast work out som jag hittade på zuzanna's hemsida www.bodyrock.tv
och sen äta en god frukost!!

Hoppas ni har haft en härligare morgon...

Om någon har tränings tips för nybörjare så får ni gärna ge de till mig =)

Peace
Betaneh




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0