Träningsdagboken 27/10




Onsdagen den 27 oktober 2010

Idag har det inte fungerat så bra som jag hade hoppats med träningen..
Imorse blev det ingen morgonpromenad och på eftermiddagen blev det ingen balett...
Istället har jag tränat nu 30 min på kvällen..jag har iförsig bara gjort warm-ups men det har varit svettigt och flåsigt så jag räknar det som träning!

Totalt blev det alltså 30min träning idag, hoppas på bättre imorgon!

Imorgon är det Morgonpromenad mellan 7.00-8.00 och sen är det kvällspromenad mellan 20.00-21.00

Det är svårt i början men jag har motivationen till att träna det blir bara lite svårt att hinna med planeringen ibland!

Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0