Torsdagen den 21/10



Idag har varit en lång dag, morgonen började inte så bra men det blev allt bättre under dagens lopp.
Jag fick en remiss till en dietist som ska hjälpa mig att planera min ätning så att jag äter regelbundet och nyttigt samt så hoppas jag att dietisten ger mig tips och råd kring träning eftersom jag verkligen behöver komma igång med träningen!

Jag har studerat en hel del idag och på kvällen har jag varit hemma hos mina föräldrar och ätit middag och myst med mina föräldrar, lillsyrran och morfar! och självklart får vi inte glömma kaninen Emil som är den finaste lilla kanin som finns i hela världen. Han är snart 10 år gammal må ni tro!!

Men först ett schema inför morgondagen!



EMILEMIL <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3EMIL





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0