Teater på webben?





En kurskamrat till mig är grundare för en bra teater sida på nätet för de som är intresserade utav att läsa olika draman från "förr"...

Jag läser just nu Strindbergs drama Gustav Vasa..

Väldigt synd att jag inte kände till den här sidan förra veckan när jag läste Fröken Julie för då hade jag sluppit köpa den på adlibris.se för 49:-.. det är visserligen väldigt billigt för 2 dramer av Strindberg.

Det var en e-bok som man laddar ner med Fadren och Fröken Julie för 49kr..det är bra men som sagt på denna drama sida på nätet finns ju mycket mycket mer pjäser utav bla Strindberg som man kan ladda ner GRATISGRATISGRATISGRATISGRATISGRATISGRATISGRATISGRATISGRATISGRATISGRATISGRATIS

Jag tipsar alla teater-älskare om denna sida!!!


-----------------------------------> www.dramawebben.se

Check it out if you like theatre!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0