Morgondagens Schema



Måndagen den 25 Oktober 2010:


09.00 Vakna! morgonrutiner + ringa kommunen
10.00 Åka till universitetet sitta och plugga
12.30 Lunch
13.00 Seminarium
16.00 Plugga 
17.30 Balett på balett akademin
19.00 ÅKA HEM!!!

viktiga saker imorgon är att ringa några telefonsamtal dels till kommunen och dels till min läkare. Samt skriva några mail till mina lärare och min praktik handledare.

Imorgon blir det Balett igen på Balett akademin i Stockholm. jag har missat några tillfällen och nu måste jag komma igång igen och ta igen alla missade tillfällen!

Imorgon ska jag dessutom boka biljetter till teater-föreställning på onsdag, och Saw 3D biobiljetter till helgen!

Men nu ska jag vila lite till så jag orkar med måndagen!
Det enda positiva är att jag får studielån imorgon!!! PENGAR!!!

godnatt dröm gröna (PENGAR) drömmar!

Peace
betousi



Kommentarer
Postat av: saman

ojj jaa juste, du hade ballleett? :(

men det gör inget påonsdag det kan du gå :D eler hur?

2010-10-25 @ 21:45:24
Postat av: saman

vadå lunch partner? ;-?

2010-10-25 @ 21:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0