Fredagen den 22 oktober





Idag fredag har varit en helt okej dag. Det är bara väldigt tråkigt att inte ha några pengar studielånet kommer ju på måndag!!! Har ätit på zartosht idag och haft seminarium och sedan pluggat hela eftermiddagen och bakat chokladbollar. Jag har nyss kommit hem från mina föräldrar, där fikade jag med mormor, morfar, mamma och pappa. Det var trevligt.

Nu ska jag titta på en film men vet inte vilken, har du något tips?

Efter filmen ska jag sova imorgon börjar min helgkurs om Hur man gör hemsidor med programmet Joomla på ABF Stockholm!






Kommentarer
Postat av: Sara

Sounds nice...I want to have tea with you guys!

2010-10-23 @ 21:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0