födelsedagsfest



nu har jag precis kommit hem från denna långa daaaaag. Först var jag på kurs på ABF där jag inte lärde mig så mycket nya saker eftersom jag redan kunde nästan allt, men det var bra att få en genomgång av programmet Joomla! igen...

Sen var jag på födelsedagsfest hos camilla och maria som båda fyllde 24år och tillsammans blev dem 48 så det var 48-års kalas hehe det var trevligt, vi drack vin, pratade, spelade gitarr och sjöng....

Men nu ska jag sova imorgon är det 6timmar Joomla! och sen pluggggg

Godnatt alla hoppas ni har haften fin lördag!

Puss



Så här såg tårtan ut....




Och så här såg presenterna ut som var från mig, saman och Tess









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0