Vill inte sova

Jag vill inte sova för om jag sover så missar jag livet. Jag vill vara vaken och leva varje sekund av varje minut av varje timme av varje dygn! Idag lördag var en okej dag. Nacken gjorde ont och bidrog till att jag inte kunde göra allt som jag verkligen ville göra...jag hade stundvis väldigt tråkigt men senare på kvällen blev det roligare och nu ligger jag i sängen och vill inte somna! Nästa vecka ska jag börja på min praktik som pågar i 3veckor. Jag ska planera och genomföra 20lektioner i en lågstadieklass och resten av tiden ska jag observera olika undervisningar! Det ska bli roligt och spännande och den sista praktiken jag gör inom lärarutbildningen eftersom jag ska ta studieuppehåll i början av 2011 och börja läsa teatervetenskap! Men under praktiken ska jag göra mitt absolut bästa och gå ut med flaggan i topp !! Nu måste jag nog sova om jag vill att min nacke ska hinna bli bättre!! Jag skriver detta från min mobil så ni får ursäkta om det ser lite konstigt ut! Sov gott men vakna underbart!! Betousi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0