Söndag är dejtdag!!




Idag söndag den 7 November ska bli en söndag som inte är lik andra söndagar... Jag brukar tycka att söndagar är riktigt tråkiga och gråa!!! Men idag ska jag ha det trevligt och vara ute på staan en hel del!

Jag har 2 dejter idag!

Kl 11.00 Brunch i Stan med min bästa vän Camilla =))

Kl 14.00 Fika med Emilia, som är gravid och beräknas föda om någon vecka!!

Sen ikväll ska jag bara mysa hemma med min katt Moshii som just nu tar en morgon tupplur!!


Det ska bli skönt att komma ut på en söndag oftast blir man så hemma bunden på söndagar för hela världen känns helt död när man vaknar vilket brukar vara runt 14 på en söndag för min del, men nu är jag uppe och pigg och glad och ska utnyttja vare sekund utav den här dagen!!!

Hoppas ni har det lika fint!!

PS: Min nacke är bättre men det gör fortfarande lite ont, ska smörja in såndär voltaren gel nuuu och sen köpa ett värmeplåster som ger 40graders värme i 12 timmar på apoteket i stan!!!

Peace
Betousi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0