Onsdag 3 november



Ja nu är det redan november och jag har inte hunnit skriva så mycket på bloggen de senaste dagarna.

Jag har haft lite fullt upp med olika saker, bland annat har jag bestämt mig hur jag ska göra med studierna.

Planen är fölljande:

Läsa klart denna termin och ta alla poäng.
Ta ett studieuppehåll i mina lärarstudier i Januari 2011.
Börja läsa teatervetenskap i början av VT 11
Ta en kandidat examen i teatervetenskap VT2012
Söka in till teaterregi magister/master programmet på Dramatiska Institutet hösten 2012.
Kommer jag in så är det bara att köra hårt, annars får jag försöka igen, 2013, 2014 osv..

Jag ska ta en sak i taget.

Just nu ska jag satsa på det som är kvar utav den här terminen.
Mitt stora mål är att komma in på teaterregi på Dramatiska Institutet men jag måste jobba väldigt väldigt hårt för det och det är jag beredd på att göra!

teater är mitt livs passion och jag vill hålla på med det varje dag






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0