nackspärr är förjävligt



För några dagar sov min lillasyster över hos mig. Jag har en dubbelsäng men bara 1 kudde eftersom jag inte behöver flera. men när hon sov över då märkte jag ju att vi inte kunde dela på kudden så jag lät henne ha kudden och jag hade en handduk istället för kudde.

Dagen efter märkte jag att min nacke var spänd men jag tänkte att det går nog över. För varje dag som har gått har det gjort mer och mer ont och jag har smörjt in med tigerbalsam och voltareèn gel men det har inte gått över.
Igår natt var det så himla kallt i min lägenhet och jag fick sova med 2 täcken, mjukisbyxor, långarmad tröja, strumpor och MÖSSA!! jag tror att kylan påverkade min nacksmärta för när jag vaknade imorse hade jag en sån i helvette jädrans nackspärr!!

har knappt kunnat röra mig och det gör ont att röra på huvudet. Nu sitter jag med en värmekudde runt nacken som är insmord i 5dl voltareen kräm..tyyppp... hoppas det blir bättre!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0