Lärarutbildningen

Jag sitter på tunnelbanan på väg till universitetet jag har kvällskurs kl 18 till 20 om Strindberg.., jag sitter och tänker på lärarutbildningen som jag till och från har studerat sen 2007,..-jag kom precis på en väldigt intressant grej..-av alla kurser som vi har läst under utbildningen så var det 1 enda kurs som var rolig och lärorik. Den kursen hette Små Barns uppväxtvillkor 7.5hp och var en kurs på avancerad nivå...jag fick betyget B i den kursen vilket är det bästa betyg jag någonsin har fått på denna utbildning! Det roliga och intressanta är att den här kursen inte ingick i programmet utan det var en fristående kurs som jag hade valt själv!!! Då förstår ni kanske kvaliteten på lärarutbildningen vilket är lika med 0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0