Det går bra nu..




Jag har inte hunnit hålla bloggen uppdaterad på ett tag eftersom jag inte har haft så mycket tid.
Den här helgen var väldigt rolig jag gjorde mycket olika saker och var mycket ute.

I fredags var jag hos vänninan Tess som hade bjudit över några vänner på en förfest med utgång till the flying duck på Vasagatan i Stockholm.

Lördagen spenderade jag med min vän Saman och senare på kvällen åkte jag hem till min kompis Teres där jag fika med henne och en av hennes vänner.

I söndags var jag först på knytkalas med mamma vilket var väldigt roligt att träffa alla min mammas vänninor och käka massa god hemlagad persisk mat =))
Senare träffade jag en annan Therese och gick på stand-up på Big Ben på medis.

Man kan säga att den här helgen var trippel-terese helg. Jag träffade 3 olika terese. Tess, Teres och Therese =)) och det var roligt att träffa alla tre!

Idag har också varit en bra dag..

På kvällen var jag på Minnesskväll/kunskapskväll till minne för hedersmördade Abbas Rezai som mördades för 5 år sedan utav hans flickväns föräldrar och bror. Det var GAPF "Glöm aldrig Pela och Fadime" föreningen som arrangerade minneskvällen/kunskapskvällen.

Sedan gick vi på bio och såg "Unstoppable" som var dåliiiggggg jag somnade flera gånger under filmen, men det var kul att gå på bio på en måndag =)

Senare på kvällen träffade jag Teres igen och jag har precis kommit hem efter denna väldigt långa dag, och nu sitter jag och tänker på min helg som var den första helgen på väldigt länge som jag gjorde såå mycekt saker på!!

Nu ska jag strax lägga mig och sova, men jag tänkte skriva här att det börjar gå väldigt bra för mig i livet..

Jag känner att jag äntligen VET vad jag håller på med och att jag äntligen VILL hålla på med det!

Godnatt världen,
Peace
Betousi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0