Den bästa morgonen på väldigt länge..




Imorse var en härlig morgon. jag väcktes runt 6tiden av min brorson och gick upp och lekte med honom. Sedan klädde jag på honom jätte jätte mycket kläder och så gick vi ut på en morgonpromenad bara jag och han, Han är en så glad liten kille. Han skrattar hela tiden och gnäller inte alls!

Vi var ute i en timme ungefär och försökte hitta någonstans där de säljer kaffe men jag kan säga att en vardagsmorgon i västerås är som en söndagsmorgon i stockholm...Jag kunde inte hitta en endaste pressbyrå eller någon anna stans att köpa kaffe. Jag var inte inne i ccentrum men ungefär 10 min utanför och det fanns INGENTING!!!

Tillslut kom vi fram till mälardalens högskola och där fick vi fika i cafeterian. Alla tittade så mycket på oss. De tyckte nog att jag var rätt ung för att ha ett barn och de förstodd inte varför jag hade tagit med mig min unge till högskolan! HAHA

Jag och leo hade iallafall jätte trevligt och sen kom vi hem och nu ska vi ta en tupplur medans hans föräldrar är på banken!

Det här har varit "by far" den bästa morgonen på väldigt väldigt länge...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0