Nya jobb!!

För några veckor sedan började jag fundera över att jag verkligen behöver extra pengar eftersom jag har skulder fortfarande efter sommaren...dessutom tänkte jag sluta ta csn-lån nästa termin och jobba istället. Men när jag tänkte på att jobba med äldrevården samtidigt som jag studerar blev jag illamående!! Jag har jobbat med äldrevård sen jag var 19 år det blir 5år nu och jag har verkligen blivit trött på det. Man blir så psykiskt påverkad av det arbetet och det sista jag behöver just nu är psykisk obalans...så jag började söka andra jobb och efter bara 2timmar att jag hade skickat in mina ansökningar ringde 2arbetsgivare upp mig och bokade in mig på intervjuer! Det gick fort! Jag gick på intervjuerna som var 5dagar senare och det gick toppen och jag fick båda jobben! Den första är på taxi kurirs beställningscentral, där är arbetsuppgiften att ta emot taxi beställningar. Det andra jobbet var på en pedagogisk daglig verksamhet för funktionshindrade ungdommar! Dit kommer de här ungdomarna och arbetar medans jag finns för att hjälpa dem, dvs ingen vård!! Jag är så otroligt glad för nu får jag arbeta med andra saker än vård och jag kommer tjäna extra pengar samtidigt! Imorgon är det betald utbildning på taxi kurir kl 18-22 ska bli så spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0